01 juni 2007

1/2 Triathlon Nieuwkoop

Helaas, de irritatie aan mijn rechterheup is dusdanig dat ik het risico te groot vind om a.s. zondag aan de start te staan voor een 1/2 triathlon. Afgelopen woensdag een laatste test gedaan waarin ik probleemloos 15km moest kunnen lopen. Helaas begon wederom op zo'n 6 a 7km de irritatie weer op te komen. Met pijn in het hart op de "send" knop gedrukt van het emailtje naar de organistaie, waarin ik mij afmeld voor deelname.

Heb meteen een afspraak met mijn huisarts gemaakt. Daar verwacht ik niet veel meer van dan "Doe eerst maar eens 2 weken rustig aan". Daarom dus ook een afspraak gemaakt met een sportfysiotherapeut. Daar verwacht ik veel meer van. Zelf denk ik dat het geirriteerd of ontstoken kapsel rond het heupgewricht is. Maar ja ik ben ook geen dokter, dus zou het natuurlijk ook best wel wat anders kunnen zijn.
Overigens heb ik voor deze week en aankomende week alle looptrainingen geschrapt. Niet meer dan logisch lijkt me.

Maar hopen dat deze blessure snel voorbij is want over 3 weken is 3/4 triathlon van Stein. Zo langzamerhand zou ook de trainingskwantiteit richting de hele van Almere een stijgende lijn moeten gaan vertonen. Dan kan je dit soort akkefietjes als kiespijn missen...

Geen opmerkingen:

Wedstrijden/Evenementen 2013

  • 21-04-2013 40km Tijdrit ATC
  • 02-06-2013 MD Triathlon Nieuwkoop
  • 22-06-2013 1/3 Triathlon Oud-Gastel
  • 06-07-2013 NK MD Triathlon Didam
  • 04-08-2013 MD Triathlon Eupen
  • 24-08-2013 1/4 Triathlon Anna Paulowna
  • 14-09-2013 NK 1/1 Triathlon Challenge Almere
Powered By Blogger