16 juni 2007

1/4 Triathlon Huizen

En wederom een zwem/fiets wedstrijd voor mij. 's Ochtends nog zwaar in dubio of ik niet 1 rondje van 5 zou gaan lopen, maar toch het verstand laten "zegevieren" en de loopschoenen thuis gelaten.

Het was wat wisselvallig weer met een pittige bui vlak voor de start. Dat zorgde dus voor een glibberig en modderig fietsparcours (modderig door de landbouw werkzaamheden in de polder). Mijn fiets zag er na de wedstrijd dan ook niet uit....

Ik was lekker vlot weg met zwemmen doordat ik met mijn lengte wat langer kon doorlopen in het ondiepe water. Na een krappe 23 minuten stond ik weer aan de kant. Dikke minuut sneller dan verleden jaar!

De wind was niet overdreven krachtig (kracht 4), maar het natte wegdek vereiste wel wat voorzichtiger de bochten insturen. Ik fietste een ruime 1:05 over het 41 a 42km lange fietsparcours. Een dikke minuut sneller dan verleden jaar. Maar ja, daarna helaas geen lopen... Heb op mijn gemak een douche genomen en daarna naar de fiets/loop wissel van Frank Heldoorn en zijn dochter van 7 gekeken. Het was vandaag de afscheidswedstrijd van Frank Heldoorn (1 van Nederlands beste lange afstand triathleten ooit). Hij deed deze triathlon samen met zijn kinderen! Ga morgenochtend op mijn gemak weer eens een voorzichtige looptraining doen. Hoop dat nu toch zo langzamerhand de heupblessure aan het genezen is.
Volgende week de 2/3 triathlon van Stein. Ga daar zeker niet de volledige 30km lopen, maar misschien 7,5 of 15km. Hangt een beetje van de looptrainingen van morgen en woensdag af.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lees dat je veel last heb van je blessure met het lopen. Is het dan wel verstandig om in Stein die pittige klimmetjeste trotseren? Bel je morgen wel even.

Wedstrijden/Evenementen 2013

  • 21-04-2013 40km Tijdrit ATC
  • 02-06-2013 MD Triathlon Nieuwkoop
  • 22-06-2013 1/3 Triathlon Oud-Gastel
  • 06-07-2013 NK MD Triathlon Didam
  • 04-08-2013 MD Triathlon Eupen
  • 24-08-2013 1/4 Triathlon Anna Paulowna
  • 14-09-2013 NK 1/1 Triathlon Challenge Almere
Powered By Blogger