26 januari 2013

Kidneyrun by night ATC

Begin van het Almeers Triathlon Circuit is traditiegetrouw een loopwedstrijd in de havenkom van Almere-Haven. Dit jaar was dit de Kidneyrun by night, een loopwedstrijd in het donker dus.

De dag voor de wedstrijd had ik een schaatstocht in Blokzijl gereden en dat kon ik zaterdagochtend nog goed voelen aan mijn rug. Spierpijn dus...

Ook nu ging ik bij de start snel weg om het gedrang in het begin op het gladde parcours te vermijden. Dat lukte goed en ook de kilometers daarna kon ik het tempo goed vasthouden. Geen last van de spierpijn in mijn rug, hooguit net geen frisse benen door die schaatstocht van vrijdag en de fietstraining van zaterdagochtend. Aan de kilometersplits onderweg zag ik dat er een snelle tijd aan zat te komen. En dat gebeurde dus ook, 38:36 op 9,86 kilometer is een tijd die ik al heel lang niet meer gelopen heb. Super opsteker voor het aankomend seizoen dus! Nu de komende tijd de vergaarde snelheid vertalen naar duurvermogen. Het triathlonseizoen komt eraan, langzaam maar zeker...


1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk verslag, beetje outdated ����
Jan

Wedstrijden/Evenementen 2013

  • 21-04-2013 40km Tijdrit ATC
  • 02-06-2013 MD Triathlon Nieuwkoop
  • 22-06-2013 1/3 Triathlon Oud-Gastel
  • 06-07-2013 NK MD Triathlon Didam
  • 04-08-2013 MD Triathlon Eupen
  • 24-08-2013 1/4 Triathlon Anna Paulowna
  • 14-09-2013 NK 1/1 Triathlon Challenge Almere
Powered By Blogger