28 augustus 2009

Is twee maal een half één?

"Is twee maal een half één?" luidt de titel van deze post. Wiskundig gezien is dat een feit, alleen de "triathlon wiskunde" verloopt niet volgens deze wetten. In mijn vorige post meldde ik dat ik hoopte de tijd van Antwerpen maal twee te kunnen doen in Almere. Maar de tijd van een 1/2 triathlon maal twee voor een hele triathlon is geen vanzelfsprekendheid. Ik ga morgen een poging doen om deze wiskundige triathlon wet voor mij te valideren.

Het is inmiddels de dag voor de dag waar het dit jaar allemaal om gaat. De weersvoorspellingen liggen inmiddels vast en laten niet ideale wedstrijd omstandigheden zien, een straffe wind en enkele regenbuien. Heel wat anders dan het zomerweer van de afgelopen weken.
De trainingen zijn allemaal voorspoedig gelopen. Hoewel ik door een wat stroeve enkel in de laatste zware trainingsweek bewust qua lopen iets eerder gas heb terug genomen, sta ik gewoon topfit aan de start. Fitter dan ooit schat ik zo in.

En ja, waarom zou dan twee maal een half niet één zijn? Morgen deze tijd weet ik het...

Geen opmerkingen:

Wedstrijden/Evenementen 2013

  • 21-04-2013 40km Tijdrit ATC
  • 02-06-2013 MD Triathlon Nieuwkoop
  • 22-06-2013 1/3 Triathlon Oud-Gastel
  • 06-07-2013 NK MD Triathlon Didam
  • 04-08-2013 MD Triathlon Eupen
  • 24-08-2013 1/4 Triathlon Anna Paulowna
  • 14-09-2013 NK 1/1 Triathlon Challenge Almere
Powered By Blogger