15 april 2007

Run-Bike-Run TV Oude Veer

Onder zomerse omstandigheden werd de eerste Run-Bike-Run van TV Oude Veer bij het Oeverse Bos afgewerkt. De afstanden waren 3 km lopen, 20 km fietsen en 3 km lopen. De start was om 10:00 uur dus gelukkig niet op het warmste gedeelte van de dag.

Ik was dit keer lekker op tijd en zag dat de concurentie scherp was. Ouwe cracks als Dre van Oosten, Jos van Dorp, Hessel Kruyer en Johan van Splunter (en natuurlijk good old "Mr Rowbike" Cor Zwaag!!!) stonden aan de start (allemaal categorie H40 of hoger, hahahaaaa). Ook categorie H21 was sterk vertegenwoordigd door Henk Elbertsen.

De eerste 3 km lopen gingen voorspoedig en mede door een snelle wissel op mijn Pyro Platform Adaptors lag ik op de 3e plaats. Tijdens het fietsen werd ik nog door een drietal zeer rappe fietsers ingehaald. De tweede run pakte ik een van deze fietsers echter meteen met de wissel al weer terug. Direct na aanvang van de laatste run liep Jos van Dorp 400m voor mij uit. Jos is sinds kort weer begonnen met lopen, maar fietst afschuwelijk hard!!!! Helaas kon ik hem voor de finish niet meer terugpakken en was het verschil 18 seconden. Overigens Won Henk Elbertsen, tweede op slechts enkele seconden werd Johan van Splunter (zwaar in training voor de IM van Lanzarotte) en derde op wat verdere afstand werd Dre van Oosten.

Tijden:
Eerste run: 11:42
Fietsen: 33:07
Tweede run: 12:36
Eindtijd: 58:02

De tweede run had wel een half minuutje sneller gemogen voor het mooie. Maar goed, je kan niet alles hebben. Uiteindelijk weer tevreden met het resultaat.

Daarna lekker lang uitgefietst in het voortreffelijke weer! De volgende wedstrijd wordt zaterdag 28 april de Zwemloop van ATC Almere.

Geen opmerkingen:

Wedstrijden/Evenementen 2013

  • 21-04-2013 40km Tijdrit ATC
  • 02-06-2013 MD Triathlon Nieuwkoop
  • 22-06-2013 1/3 Triathlon Oud-Gastel
  • 06-07-2013 NK MD Triathlon Didam
  • 04-08-2013 MD Triathlon Eupen
  • 24-08-2013 1/4 Triathlon Anna Paulowna
  • 14-09-2013 NK 1/1 Triathlon Challenge Almere
Powered By Blogger