05 april 2007

Lente

Het is alweer een paar weekjes lente, maar zo vlak voor de paasdagen met veel mooi weer in het verschiet, wil ik het nog een keer melden: HET IS LENTE!!!!! Een van de synoniemen van lente voor mij zijn lammetjes en de bloeiende bloemen....


De komende dagen lekker ontspannen wat extra fietskilometers maken. Wat dat betreft ben ik al aardig op weg, want heb er al zo'n 700 voor dit jaar opzitten. In vergelijking met verleden jaar is dat zo'n 500 meer. Komt deels ook door het betere weer van de afgelopen tijd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Cor,

Nou je collega's zijn trots op je hoor. En ook nog een vermelding in de krant! Vandaag had ik een record; op mijn huis-, tuin-, en keukenfiets met 16 minuten van Tussen de Vaarten naar Gooise kant.
jaha ik word ook sportief.

Hee leuk die schaapjes, maar waarom geen foto's van Dr Who caracteres of dergelijk? Dan snapt de buitenwereld waar je het over hebt als je jouw andere passie beschrijft(geen francofiel maar science fiction-fiel)

Oja ik 'mag'blijven. Dus we zitten nog wel even met elkaar opgescheept. Tja wat is erger, mij of Oscar of Niels, haha, als je je collega's maar kon kiezen. Dus laten we het beste ervan maken. groet Daan

Wedstrijden/Evenementen 2013

  • 21-04-2013 40km Tijdrit ATC
  • 02-06-2013 MD Triathlon Nieuwkoop
  • 22-06-2013 1/3 Triathlon Oud-Gastel
  • 06-07-2013 NK MD Triathlon Didam
  • 04-08-2013 MD Triathlon Eupen
  • 24-08-2013 1/4 Triathlon Anna Paulowna
  • 14-09-2013 NK 1/1 Triathlon Challenge Almere
Powered By Blogger