15 mei 2007

Run-Bike-Run ATC Almere

Op een verassend aangename dinsdagavond werd de 5e wedstrijd van het ATC circuit gehouden, een Run-Bike-Run over 5 lopen, 21 fietsen en 2,5 lopen. Wilde ik het masters concurrent en circuit leider Hans Lampe in dit circuit nog moeilijk maken, dan moest er gewonnen worden. Ik had vorige week een lekker pittig trainingskamp op Mallorca in de benen dus het geloof in een goede afloop was er zeker.

Hans is een uitstekend loper dus wist ik dat ik het verschil met lopen niet te groot moest laten worden. Na 5km lopen was dat zo'n klein minuutje. Ik hoopte hem met een snelle wissel te kunnen pakken want ik fietste op mijn Pyro Platform Adaptors. Fietsen op loopschoenen dus.
Ik had eigenlijk niet in de gaten dat Hans op een gelijksoortig systeem fietste (dat merkte ik pas na de finish), dus pakte ik op de wissel welgeteld ongeveer 0 seconden :-( Ik dacht op dat moment zelfs dat ik hem in de wissel had ingehaald...)


Ik haalde op de fiets nog wel wat tijd in, maar moest toch een seconde of 20 later aan het lopen beginnen. Uiteindelijk had hij een voorsprong van een dikke minuut op mij. Weer een 2e plaats. Over de prestatie opzich ben ik weer dik tevreden, ruim 3 minuten sneller dan verleden jaar. Volgende maand de 1/8 triathlon van het circuit. Maar eerst nog de 1/4 triathlon van Heerenveen en de 1/2 triathlon van Nieuwkoop.

Geen opmerkingen:

Wedstrijden/Evenementen 2013

  • 21-04-2013 40km Tijdrit ATC
  • 02-06-2013 MD Triathlon Nieuwkoop
  • 22-06-2013 1/3 Triathlon Oud-Gastel
  • 06-07-2013 NK MD Triathlon Didam
  • 04-08-2013 MD Triathlon Eupen
  • 24-08-2013 1/4 Triathlon Anna Paulowna
  • 14-09-2013 NK 1/1 Triathlon Challenge Almere
Powered By Blogger